RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zal ik met dit verhaal beginnen?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leyah/Loetse/Desh

Leyah/Loetse/Desh


Aantal berichten : 173
Registratiedatum : 11-12-12

Zal ik met dit verhaal beginnen? Empty
BerichtOnderwerp: Zal ik met dit verhaal beginnen?   Zal ik met dit verhaal beginnen? Emptyzo dec 23, 2012 1:31 am

Ik moet alles nog uitwerken, maar dit is het idee wat ik in mijn hoofd heb. Wat vinden jullie er van?

Deverra is een meisje van nog maar net veertien jaar jong, ze is geboren in een arm gezin waar haar vader de benen na haar geboorte had genomen. Haar broer zorgde er voor dat Deverra in leven bleef, net zoals haar zieke moeder Tanya die er alles aan deed om toch een stukje voor haar kinderen te beteken. Deverra, ook ver Verra genoemd zorgde dag in en dag uit voor haar moeder en zat dag in en dag uit naar haar. Terwijl haar moeder pijn leed en haar leven langzaam ten einde kwam brak de oorlog in het rustige achter buurtje waar Verra woonde uit. Mensen met krachten zochten andere mensen met krachten, zo werd haar vuur sturende broer mee genomen en werden ze gescheiden. Niemand zocht wat achter het jonge meisje Verra.

Na een half jaar overleed haar moeder, Verra kreeg het moeilijker terwijl de oorlog erger werd. Langzaam maar zeker begon het hele land in rep en roer te raken. Vielen er meerdere gewonden terwijl men bleef zoeken naar mensen met krachten. Waarom? Zodat ze de krachten konden ontnemen, weg nemen en de wereld zo genaamd weer te goed zulden doen. Maar de machtige krachten bleven gespaard, gedwongen om mee te vechten. Anderen mee te nemen en een leger op te bouwen om daarna van hun krachten ontdaan te worden. Deze mensen, deze groep heten de Pionyners. De man achter al dit houd zich verscholen. Want de echte reden van deze man is iets heel anders dan de krachten de wereld uit te helpen.

Terwijl de broer van Verra dag in en dag uit vecht om anderen tegen zijn zin op te halen heeft Verra het zelf ook moeilijk, in het achterbuurt waar ze nog steeds woont worden dagelijks mensen overvallen, gecontroleerd en meer. Maar Verra zelf word nooit gecontroleerd, nog steeds zoekt niemand wat achter haar terwijl ze een dodelijk gave aan het ontwikkelen is. Verra leert langzaam spelen met de hersenen van mensen en dieren, ze dingen laten zien en ze dingen laten voelen, ze kan zo ver gaan met dingen laten voelen dat de pijn werkelijkheid kan worden, dat de botten breken in iemands lichaam. Maar geen 1 van de mensen pikken haar eruit tot ze haar broer, Jaimes weer tegenkomt. Hij komt zijn oude huis doorzoeken waar Verra bezig is met een rat waanbeelden te laten zien.. Het verraad is dichtbij en tot gelijk ver weg van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zal ik met dit verhaal beginnen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Offline :: Creatief-
Ga naar: