RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Voorsteltopic

Ga naar beneden 
+2
Inge
Jamie
6 plaatsers
AuteurBericht
Jamie

Jamie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 11-12-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptydi dec 11, 2012 8:58 am

Jaaa. Dit is echt nodig hoor Shocked

Ik begin :3
Ik ben het Emma monster, 17 jaar oud. Ik hou van RPGen, tekenen, lezen, gamen en Anime ^^
Ik heb 2 broertjes, 1 stiefbroertje en 2 stiefzussen en ik bezit 4 katten Very Happy
Verder ben ik oninteressant xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptydi dec 11, 2012 9:01 am

Ik ben Ingediedo, ja dat is serieus een naam 0,0. Ik bezit wellicht 1 vreslijk gestoorde hond.
....
....denk
.....
ik ben helemaal niet interessant. Ooh en ik ben 15 Very Happy and adicted to internet.


PS chatbox onder aan de hoofdpagina voor de mensen die niet graag conversaties missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Clade & Shea

Clade & Shea


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 11-12-12

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptydi dec 11, 2012 9:28 pm

haha oke dan xd

Eline
18
tekenen, lezen, orpg's, films, vrienden omgaan
1 zusje, 2 kippen, 1 haan, 1 kat, 2 ratjes

hmm mwat nog meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptywo dec 12, 2012 3:16 am

Je m'appele Claudia et j'ai 16 ans.
J'ai une mère, un père et une petite soeur.
J'aime beaucoup faire de l'ordaniteur et lire est aussi bon. Je ne suis pas une personnage impressionnante.

De temps en temps j'ai un esprit malade, mais je pense que je suis un fille qui on peut rire.

Et, je ne peut pas oublier mon joli cochon guinée! Elle est très importante pour moi.

Je maintiens la langue français. C'est pourqoui je parle français. Cependant, je n'y suis pas bon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie

Jamie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 11-12-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptywo dec 12, 2012 4:50 am

Tres bon, tres bon.
J'adore francais.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lise en Rose

Lise en Rose


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 11-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Nijmegen

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: My life facts   Voorsteltopic Emptywo dec 12, 2012 6:51 am

Hoooii

Ik ben Lotte, 15 jaar oud en ik zit op 4vwo!

Ik houd van badmintonnen (mijn sport), schrijven, tekenen, muziek luisteren en series kijken!
Meer weten? Just ask
Terug naar boven Ga naar beneden
Leyah/Loetse/Desh

Leyah/Loetse/Desh


Aantal berichten : 173
Registratiedatum : 11-12-12

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptywo dec 12, 2012 7:20 am

Hi :3 Naja, ik ben dus Sasha. Ik ben soms wat prettig gestoord, daar moet je maar genoegen mee nemen Razz Ehm, mijn hobby's zijn boogschieten, lezen, tekenen, muziek luisteren en schrijven. Ook al is in bomen klimmen soms ook een mag iets wat maf aan me is. Voor de rest ben ik veertien jaar jong, tot nu nog de jongste? Hahaha, lol. Ik hou van THG, Twilight en TVD. Ik heb 1 zusje van tien waar ik me echt dood aan erger, ik heb 2 rare honden en 2 cavia's in 1 kooi die elkaar niet mogen en niet tam zijn, daar heb je dus niet veel aan.. Ik heb een hekel aan school, voornamelijk aan mijn duits docent, lekker interessant. Meer weten? Zeg het maar lol. Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptydo dec 13, 2012 11:16 am

Ik ben Hanna en ik ben 16 jaartjes oud. Ik houd van rpg'en, tekenen, muziek luisteren en natuurlijk shoppen. Ik heb geen huisdieren en ik werk bij de Albert Heijn. Ik heb een broer en een zusje (19 en 13) en ik doe 4 vwo. Als je meer dingen over me wilt weten, gewoon vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leyah/Loetse/Desh

Leyah/Loetse/Desh


Aantal berichten : 173
Registratiedatum : 11-12-12

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptyvr dec 14, 2012 5:53 am

Justin Revill schreef:
Ik ben Hanna en ik ben 16 jaartjes oud. Ik houd van rpg'en, tekenen, muziek luisteren en natuurlijk shoppen. Ik heb geen huisdieren en ik werk bij de Albert Heijn. Ik heb een broer en een zusje (19 en 13) en ik doe 4 vwo. Als je meer dingen over me wilt weten, gewoon vragen.

Hele falende vraag, maar is werken bij de Albert Heijn leuk? Hahaha, dat vraag ik me al heel lang af.. HHha Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptyvr dec 14, 2012 10:22 am

Leyah/Loetse/Desh schreef:
Justin Revill schreef:
Ik ben Hanna en ik ben 16 jaartjes oud. Ik houd van rpg'en, tekenen, muziek luisteren en natuurlijk shoppen. Ik heb geen huisdieren en ik werk bij de Albert Heijn. Ik heb een broer en een zusje (19 en 13) en ik doe 4 vwo. Als je meer dingen over me wilt weten, gewoon vragen.

Hele falende vraag, maar is werken bij de Albert Heijn leuk? Hahaha, dat vraag ik me al heel lang af.. HHha Rolling Eyes

Licht eraan. Achter de kassa is opzich wel leuk en vakken vullen kan vervelend zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Leyah/Loetse/Desh

Leyah/Loetse/Desh


Aantal berichten : 173
Registratiedatum : 11-12-12

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptyma dec 17, 2012 6:52 am

Justin Revill schreef:
Leyah/Loetse/Desh schreef:
Justin Revill schreef:
Ik ben Hanna en ik ben 16 jaartjes oud. Ik houd van rpg'en, tekenen, muziek luisteren en natuurlijk shoppen. Ik heb geen huisdieren en ik werk bij de Albert Heijn. Ik heb een broer en een zusje (19 en 13) en ik doe 4 vwo. Als je meer dingen over me wilt weten, gewoon vragen.

Hele falende vraag, maar is werken bij de Albert Heijn leuk? Hahaha, dat vraag ik me al heel lang af.. HHha Rolling Eyes

Licht eraan. Achter de kassa is opzich wel leuk en vakken vullen kan vervelend zijn Smile

Kan ik geloven, vakken vullen lijkt me slaapwekkend..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptydi dec 18, 2012 6:16 am

Ik heet Margaux, ben veertien jaar en het enige wat ik daadwerkelijk heb, is een gevoel voor humor - dat mensen niet altijd geweldig vinden, but let's not give a fuck - en als je dat bezit, ben je random de awesomeness zelve. Trust me. Hoe dan ook, ik haat lijstjes, in het bijzonder lijstjes voor RPG-sites. Op gSm moet je je best niet doen, want het enige waar ze geïnteresseerd in zijn, is de snelheid van je reactievermogen. Ik buis op dat vlak. HOWEVER DIT IS GENOEG. (En Frans is awesome. Ik hou van Frans. Le français, je suis sûre que c'est le plus beau.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie

Jamie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 11-12-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Emptyma dec 24, 2012 9:28 am

Kosey schreef:
Ik heet Margaux, ben veertien jaar en het enige wat ik daadwerkelijk heb, is een gevoel voor humor - dat mensen niet altijd geweldig vinden, but let's not give a fuck - en als je dat bezit, ben je random de awesomeness zelve. Trust me. Hoe dan ook, ik haat lijstjes, in het bijzonder lijstjes voor RPG-sites. Op gSm moet je je best niet doen, want het enige waar ze geïnteresseerd in zijn, is de snelheid van je reactievermogen. Ik buis op dat vlak. HOWEVER DIT IS GENOEG. (En Frans is awesome. Ik hou van Frans. Le français, je suis sûre que c'est le plus beau.)



MARGAUX !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorsteltopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Offline :: Gespreken niet over site-
Ga naar: