RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:34 am

Hij lachte en keek naar het ding. 'Wat wil je doen doktertje? Kijken of mijn knie nog wel reageert.' Hij bleef lachen en schudde zijn hoofd. 'Je moet nog veel leren kleintje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:35 am

'Houd je bek!'s chreeuwde ik en ik sloeg met de hamer hard op zijn arm. Een luid gekraak volgde en ik keek eventjes een beetje geschrokken naar zijn arm. 'Ik doe het nog een keer als je je bek niet houdt!' zei ik nu fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:37 am

Hij drukte zijn gezicht tegen zijn schouder en kreunde binnensmonds. Hij hijgde zacht en zei. 'Wat zouden je ouders zeggen als ze wisten dat je mensen vermoordde?' Zei hij en bleef zijn wang tegen zijn schouder drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:39 am

'Bek. dicht!' Ik sloeg weer tegen zijn arm en keek hem woest aan. 'ALs ik goed sla, geneest het nooit meer!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:41 am

Hij keek even woedend naar hem op en probeerde met wat moeite zijn hand te bewegen. 'Best.' Zei hij serieus en keek naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:49 am

Ik legde de hamer weg en keek rond. Ik was hier niet goed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:51 am

Hij keek naar wat hij deed en bleef voor de zekerheid zijn hand bewegen. Ook al deed dat onmens veel pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:58 am

Ik wist het niet meer en maakte hek los. 'Jr gaat terug.' Ik trok hem mee aan zijn slechte arm naar de grote ce.

Ik zag ze aankomen en stond snel op. Wat was hij in hemelsnaam rezen doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:59 am

Hij toonde geen pijn en liep met zijn gezicht in een lijn de cel in. Meteen door naar helemaal achteraan. Hij negeerde haar even en ging daar zitten. Hij moest weten hoe erg het gebroken. was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 6:57 pm

Ik liep met hem kee. 'Wat ben je wezen doen?' Ik bleef voor hem staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 7:29 pm

'niets.' Zei hij eb probeerde hey shirt om zijn arm om de gebroken botten heen te trekken, maar zijn gezicht was niet strak te houden van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 7:30 pm

Ik keek naar zijn arm en hurkte bij hem neer. Ik trok het shirt weg. Het was helemaal blauw en je kon zelfs zien dat er dingen gebroken waren. 'Als je dit voor mij hebt gedaan, dan krijg je nog een klap na,' zei ik hem boos en ik bleef zijn arm recht houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 7:32 pm

Hij drukte zijn gezicht tegen zijn knie en probeerde gekreun tegen te gaan. 'laat los.' Zei hij vol pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 7:37 pm

'Idioot,' mopperde ik tegen hem omdat ik het antwoord wel wist. Ik keek eventjes rond en keek naar het shirt om zijn andere arm. 'Dat wordt dus mijn eigen shirt,' zei ik met een zucht en was al bezig met het shirt uittrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 7:42 pm

'nee.' Hij pakte met zijn niet gebroken arm de onderkant van haar shirt vast. 'nee niet doen.' Zei hij snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 7:43 pm

'Het kan zo niet blijven,' zei ik een beetje verbaasd. 'Wat wil je er dan omheen doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 7:53 pm

Hij bleef haar shirt cast houden. 'doe het shirt om de ander.' Zei hij. 'dat bloed toch niet meer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 9:52 pm

Ik schudde zachtjes mijn hoofd, maar haalde hrt shirt wel los. Ik keek rond en kwak al snel terug met iets van een stokje. Ik drukte het tegen zijn arm aan en begon toen het shirt erom tr wikkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 10:03 pm

Hij beet hard op zijn wang. Dit deed onmens veel pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 10:06 pm

Ik verbind hrt helemaal en keek naar hem om. 'Als ik iets harders vindt, doen we dat erin.' Ik keek hem even boos aan. 'En je laat je niet meer aftuigen voor mij!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 10:22 pm

'dit was niet voor jou. Ik ging verhaal halen, maar toen daagde ik ze uit.' Zei hij en bleef moeilijk zijn hand bewegen. 'ze mogen je niet naar de muur sturen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 10:41 pm

Ik zuchtte en ging naast hem zitten. 'Wat is er zo erg aan dan? Het os hier vreselijk saai.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 10:44 pm

'stel je een plek van volledige issolaie voor, waar alleen mannen zitten.' Zei jij en keek naar zijn arm. 'dat is geen plek voor een vrouw.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptyma mei 27, 2013 11:22 pm

Ok zuchtte zachtjes. 'Ik ben een mens, niet alleen een vrouw.' Ik Lit me niet minderwaardig behandelen. Aan mannelijke lusten dacht ik geen seconde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Emptydi mei 28, 2013 12:05 am

'ooh ze zullen je niet minderwaardig behandelen.' Zei hij en sloot zijn ogen. 'Al deze mannen kijken naar je alsof je een engel bent. Verblind door hun lusten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 4 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: