RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 9:48 pm

Ik keek om naar Avon en glimlachte even. Ik tilde de rok een stukje op en deed de dolk hoger op mijn been. Ik liet hem zakken en keek vragend naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 9:56 pm

'beter.' Zei hij en keek naae haar.'je hebt wel dikkere heupen zo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 9:58 pm

Ik lachte even zacht. 'Valt het op of is het dat je het weet?' vroeg ik. De koning houdt volgens mij niet van magere graten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 10:21 pm

'Ik zie het, geen idee of hij het ziet.' Zei hij en glimlachte zwak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 10:46 pm

Ik beet even twijfelend op mjn wang. 'Hmmm.' Ik viste de dingen bij mijn heupen weg. 'Zo dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 10:48 pm

Hij knikte rustig. 'Nu lijk je weer meer in verhouding.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 10:51 pm

Ik keek even naar Emma. 'Misschien tussen je borsten,' zei die twijfelend. Ik kreeg een lachje en keek even naar Avon op. 'Dan ben ik ook uit verhouding,' zei ik pestend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 10:57 pm

Zoveel wapens heb je echt niet nodig.' Hij keek naar haar en zei rustig. 'In je mouw kan er wel een. Dat is het snelste om te pakken, maar veel meer ehb je niet nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 11:01 pm

Be right back. xd

-

Ik keek hem even verbaasd aan. Hij vertrouwde me, anders zei hij dat niet. Ik knikte zacht en gaf ze aan Emma.'Het is oké. Ik red me eigenlijk ook wel met de dolk op mijn been. De rest houd ik wel, mar ik heb niets extra's nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 11:06 pm

'Zijn de mensen in het personeel al geregeld? Voor ondersteuning?' Vroeg hij en keek rond. 'En heeft iemand al naar mogelijk ingangen gekeken om je daar weg te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 11:26 pm

'We hebben een plattegrond en ik ken hem uit mijn hoofd. Geen zorgen,' zei ik. 'Jed gaat mee en hij zou nog iemand meenemen zei hij.' Ik paktre zijn hand even vast. 'En ja, we hebben connecties met het personeel.' Ik keek naar zijn gezicht. 'Maak je geen zorgen alsjeblieft.' Ik was even stil. 'Ga je mee? Naar het dorp dan. Dat je dichtbij bent als het is gelukt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 11:32 pm

Hij knikte rustig. 'Ik maak me geen zorgen.' Hij keek even rond en zuchtte zacht. 'Als ik meega en het gaat fout, dan ben ik een hinder omdat ik niet zo snel weg kan. Ik denk dat ik maar...hier moet blijven.' Zei hij en kuste haar op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza sep 14, 2013 11:36 pm

Dat deed pijn. Ik keek hem even smekend aan. 'Maar...' Ik zuchtte even zacht. 'Je hebt gelijk...' Dat wist ik wel, maar ik wilde hem in de buurt houden. 'We vertrekken over twee dagen..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 12:17 am

Hij kuste haar zacht en glimlachte. 'Jullie redden het wel zonder mij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 12:23 am

Ik knikte zacht en kuste hem even terug. 'Ik houd van je.' Emma stond daar een beetje onegmakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 1:46 am

'ik ook can jou.' zei hij en glimlachte. 'ik ga weer trainen. Ik wil kunnen lopen als je terug komt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 4:41 am

'Overtrain jezelf niet,' zei ik hem streng en toen kreeg ik weer een grote lach. 'Wie weet vraag ik je wel om koning te worden.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 4:49 am

Hij schudde zijn hoofd en glimlachte. 'Niemand wil mij als koning.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 4:59 am

'Ik wel,' zei ik en ik pakte zijn handen evfen. 'En anders laat ik jou koning worden zodat ik alle besluiten kan nemen.' Ik lachte zachtjes, maar toen slaakte ik een zucht. 'Want alleen een koningin pikt niemand..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 5:13 am

'ga nou maar.' Lachte hij en kuste haar voorhpofd. Hij kuste haar nog een keer en hupte toen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 5:15 am

Ik keek hem na en keek toen naar Emma. 'Ik denk dat hij gelijk heeft. Niet teveel wapens.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 5:19 am

Hij ging helema achter naar de grot en liet dekkrukkem vallen. hij kon al lopen, rennen zelfs maar ze zou hem nooit mee laten gaan door die wond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 5:41 am

Ik ging naar de groep en bekeek de kaart nog eens goed en bekeek de uitwegen.

-

Haha, ik vond het wel stoer als ze koningin wordt en Avon koning
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 5:48 am

Ja opzich wel, maar dat is moeilijk toch wel omdat als moordenaar kun je geen bekend persoon zijn.

Hij begon wat te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo sep 15, 2013 5:53 am

haha en hij wil geen keuze maken. Hmmm

Ik bereidde me voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: