RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza mei 25, 2013 10:53 am

En we hoeven onze namen er niet bij te zetten want we zijn de enige. Muhahahahha. Ha-ha.

Stommerd die ging slapen...

-

Ik keek de grote zaal rond die volgepropt was met mensen. Vele staarden lusteloos voor zich uit, hadden waarschijnlijk spijt dat ze hier terecht waren gekomen, maar ik had geen spijt. Ik stond nog steeds voor mijn mening. Ik was niet bang om te vechten en ze zouden mij niet zomaar klein krijgen. Wanneer ik de kans zou krijgen om te ontsnappen, zou ik hier weg zijn. Ik kneep mijn ogen samen en zocht naar mensen die ik misschien kende, maar helemaal niemand. Dat was waarschijnlijk een goed teken. Dan waren ze niet opgepakt. Ik ging wat rechter op tegen de muur zitten en liet mijn oog vallen op de bewakers. Ze hadden grote zwaarden en andere rare wapens. Mijn maag knorde en ik vervloekte het ding dat het me verraadde. Eten had ik al een tijdje niet meer gehad, maar misscihen op onze nieuwe plek dat we iets zouden krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza mei 25, 2013 7:27 pm

Zijn hoofd bonkte tegen de wand van de houten kar. Een wond in zijn arm had ervoor gezorgd dat hij geen weerstand meer kon bieden. Het geluid van galoperdende paarden stopte en de deuren van de kar gingen open. Hij werd ruw omhoog getrokken en meegesleept naar binnen. Hij struikelde en viel de cel in. De deur werd hard achter hem dicht gesmeten. Met moeite drukte hij zichzelf overeind en ging aan de kant zitten. Niemand keek hij aan. Jij zocht geen ruzie al de eerste dag nin de cel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza mei 25, 2013 9:39 pm

Ik snap het nu als niet meer. Zijn ze nou op dezelfde plek? Is die van mij al vervoerd? Huh?
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza mei 25, 2013 10:04 pm

Ze zitten beide in de cel om dadelijk vervoerd te worden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza mei 25, 2013 10:22 pm

Oké thanks.

Een nieuwe groep jongena werd de cel inggooid en snel analyseerde ik de groep, maar niemand die ik kende zat erbij. Het was eentonig hier te zitten. We mochten niets, kregen nirts en iedereen deed precies hetzelfde. Rondbenen, zitten en kijken zonder iets tr zien en zo af en toe flipte er een. Straks zouden we vervoerd worden en ik hoopte dat het dan beter sou worden. Minder saai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza mei 25, 2013 10:32 pm

Hij wreef door zijn gezicht met een hand en keek naar zijn arm. Het moest dicht gemaakt worden. Het bloedde best erg. Een van de bewakers hier had hem in zijn arm gestoken toen hij probeerde te ontsnappen. Hij had geprobeerd in een boom te klimmen, maar ze schoten hem meteen in zijn arm met een pijl. Hij trok zijn shirt met moeite uit en probeerde het om zijn arm te binden, maar dat ging niet zo goed met een hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza mei 25, 2013 10:44 pm

In mijn ooghoeken zag ik dat een jongen zijn shirt uit deed en ik keek om om het eens beter te bekijken. Hij had een grote wond en niemand jwam hem helpen. Langzaam stond ik op. Dan zou ik me maar opofferen. Vrienden maken wilde ik niet, maar je kon maar beter geen vijanden hebben. Ik liep naar de jongen toe en hurkte bij hem neer. 'Kan ik helpen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza mei 25, 2013 11:25 pm

Hij bleef proberen en keek even naar hjaar op. 'Uhm nou....ja wil je dit even vast maken?' Vroeg ze en draaide zijn arm een beetje naar haar toe. 'Ik kan het niet met een arm.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyza mei 25, 2013 11:58 pm

Ik knikite en maakte het shirt strak vast om zijn arm. 'Alsjeblieft.' Ik stond alweer op om weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 12:08 am

Hij pakte snel haar hand en trok haar zacht terug. 'Dankje.' Zei hij en keek haar in haar ogen. 'Waarvoor zit jij hier in de cel?' Het was raar dat er een meisje zat hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 12:12 am

Ik keek hjem verbaasd aan en had hem bijna geslagen in een reflex. 'Dat houd ik liever voor mezelf,' zei ik, maar ik bleef nu wel bij hem staan. Kort keek ik rond en toen plofte ik naast hem neer. 'En jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:07 am

'Waarom vertel jij dat niet eens eerst.' Zei hij en keek naar haar. 'Waar ben je bang voor? Dat ik je ineens niet meer tegen je durf te praten?' Hij zakte wat onderuit en bewoog rustig zijn arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:11 am

'Overal zitten verraders en ik heb nooit erkend waarvan ze me beschuldigen. Ik ga jou mijn straf niet erger laten maken.' Ik keek de cel rond en toen weer naar hem. 'Niemand vertrouwen is mij altijd geleerd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:14 am

Hij knikte rustig. 'Tja, als jij dat wil geloven. Ik ben alleen dan net door mijn eigen mensen uit een boom geschoten.' Zei hij en keek voor zich uit naar de grond. 'Ik ben niet bang om mijn daden te vertellen. Gevangen zijn we toch al. Liever dat ze het weten, dan dat ze me eeuwig martelen voor antworoden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:17 am

Ik keek hem even onderzoekend aan. 'Is ook een opvatting,' mompelde ik en ik keek weer voor me uit. 'Ik ben Evesa.' VCanuit mijn ooghoeken keek ik naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:23 am

Hij knikte rustig. 'Uiteindelijk gaan we allemaal dood.' Zei hij en legde zijn arm anders neer en klemde zijn kaken op elkaar. Hij haalde even rustig adem. 'Avon.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:33 am

Ik keek naar zijn arm en toen omhoog naar hem. 'Een pijl? Mij hebben ze nog niet echt met wapens behandeld.' Ik keek weer voor me uit. 'ALleen met hun vuisten.' Ik ging onbewust met mijn vingers over mijn shirt. Daaronder zat een grote blauwpaarse vlek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:37 am

Hij keek verbaasd naar haar hand en weer naar haar op. 'Ik was ontsnapt en klom in een boom. Ze schoten me eruit.' Hij keek wat rond. 'Hoelang zit je hier al.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:43 am

'Oh...' Ik was even stil en dacht na. 'Te lang... Ik denk, anderhalve week of zo. Ze halen me steeds op om me te ondervragen, maar ik antwoord niet.' Ik keek naar de grond. 'Ze kunnen me hier niet voor altijd houden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:53 am

'antwoord gewoon. Hoe erg kan het zijn? Je lijd nu alleen maar meer.' Zei hij en trok zijn knieen op. 'Dat heb ik ook gedaan. Ze mogen weten wat ik heb gedaan. Ik ben er trots op.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 1:58 am

Ik keek naar zijn gezicht en knikte heel zachtjes. 'Dat... is misschien wel waar.' Ik legde mijn hoofd tegen de muur aan en keek omhoog. 'Maar hoelang denk je dat ze me kunnen straffen?' Ik keek naar hem opzij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 7:26 am

Hij haalde zijn schouders op. 'Ze zullen je martelen tot ze antwoorden krijgen en straffen....' Hij dacht even na en keek naar haar. 'Verraders laten ze niet los.' Zei hij en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 7:29 am

'En als ik niet beken? GHoelang houden ze me dan hier?' Ik triok mijn knieën op en legde mijn armen er rustig op. 'Toch niet mijn hele leven?' Ik fronste en legd emijn wang op mijn knie en keek hem op die manier aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 7:30 am

'De marteling zal denk ik steeds erger worden, tot dat je lichaam dat niet meer aan kan.' Zei hij en voelde voorzichtig aan zijn arm. 'Je hoeft ook niet alles te bekenen. Als je ze een ding geeft zijn ze al tevreden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Emptyzo mei 26, 2013 7:37 am

'Maar dan zit ik hie voor de rest van mijn leven.' Ik sloot mijn ogen even en liet een grote zucht horen. 'En anders martelen ze me dood.' Een tweede grote zucht volgde. 'Lekkere keuze dit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: