RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 7:39 am

'Je moet het zelf weten.' Zei hij en zakte wat verder onderuit. 'Ik koos voor dat vastzitten. Dan heb je nog enige kans op ontsnapping.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 7:41 am

Ik tilde mijn hoofd weer op en staarde voor me uit. 'Best.. Maar als er iets fout gaat, geef ik jou de schuld.' Ik glimlahte scheef naar hem opzij. 'Dan maak ik je het leven zuur mannetje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 7:43 am

'Dat kan ik denk ik wel aan.' Zei en en glimlachte even naar haar. 'Wanneer komen ze je denk je weer halen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 7:50 am

'Ze zeiden dat ze voor het transport nog een keer kwamen,' zei ik en ik haalde een hand door mijn haren en keek eventjes rond naar de grote groep mensen. Weinigen sloten vriendschappen, bang voor verraad en ik was hier ook niet voor vrienden, maar aardigt doen kon geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:09 am

Hij knikte rustig en sloot zijn ogen. 'Laat ze je niet meer pijn doen dan nodig is. Daar ben je te mooi voor.' Zei hij gewoon zonder schaamte en ademde rustig. Hij zou hier zo kunnen slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:16 am

Ik zei niets maar glimlachte even zwakjes dat ik dat wel lief vond. Ik keek voor me uit en alsof je het over de duvel had. Een bewaker stond voor me en ik keek naar hem op zonder iets te zeggen. Hij moest zelf maar vertellen wat hij kwam doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:20 am

Hij keek op haar neer en wachtte tot ze op stond. Ze wist wel waarvoor hij kwam. Zijn gezicht gaf geen sprakje emotie vrij. Toen ze na een paar seconden niet op stond greep hij haar haren vast en trok haar overeind. 'Smerig wicht.' Gromde hij en duwde haar richting de deur.

Hij opende verbaasd zijn ogen en stond snel op. 'Doe even normaal.' Gromde hij naar de bewaker. 'Een vrouw behandel je met respect.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:24 am

Ik keek even om naar de jongen van wie ik de naam weer was vergeten en toen om naar de bewaker. 'Handen af,' snauwde ik hem toe en ik liep voorhem uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:26 am

Hij keek haar even na en toen naar de jongen die zo'n grote bek opzette. 'Het is geen vrouw, maar een verrader.' Zei hij en duwde hem hard naar de grond.

Hij viel tegen de grond en keek woedend naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:29 am

jij ondervragers?

-
Ik werd in de goede richting geduwd en keek de mannen smerig aan. In het kamertje zakte ik op de stoel en ik keek de ondervragers uitdagend aan.

Ik keek hem serieus aan en trapte nog een keer tegen zijn zij. 'Bek dicht dus of we gaan jouw leven erg zwaar maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:39 am

Hij beet zijn kaken even op elkaar en stond gewoon weer op. 'Denk je echt dat je dat gaat lukken. Zonder je wapens was je nu al dood geweest.'

Hij keek even naar haar en liep om haar heen. 'Al van gedachten veranderd, of moeten we je er weer even aan herinneren wie er hier de baas zijn?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:44 am

Ik reageerde niet en dacht aan wat de jongen had gezegd. Moest ok bekennen? En wat moest ik bekennen dan? Ik dacht aan mijn acties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:48 am

Je bent nuje dubbel al vergeten.

Hij kee knaar haar en grijnsde. 'Wat jij wil.' Zei hij en schopte haar stoel omver. 'Denk maar niet dat we je zullen behandelen als een vip. Je bent en blijft een vrouw. Je hoort naar ons te luisteren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 8:56 am

Omg Kutje. Sorry.

Mijn hoofd klapte op de grond en ik kneep mijn ogen even samen. Dat was een behoorlijke kpap. Ik greep mijn hoofd vast. Ik wilde jirt doodgemarteld worden.

'Ik kan jou makkelijk aan,' gromde ik en ik pakte zijn gewonde arm strak vast en kneep er hard in. 'Pas op, wij zijn vele malen sterker.' Ik kreeg een grote grijns. 'Vond je dat meisje leuk? Dan zou ok mijn mond houden. Ze heeft een goed lichaam.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 9:02 am

Hij kreunde even en keek hem furieus aan. Hij draaide rond en greep hem bij zijn keel. 'Niemand hier is bang van jullie. Die wonden kreeg ik door jullie wapens. Zonder zijn jullie niets waar. Schuildend achter een uniform, maar toch zwak.' Hij duwde hem tegen de muur. 'Ik heb al een liefde, maar die vermoorde jullie.' Gromde hij.

Ze lachte even en hij ging met zijn voet op haar buik staan. 'Vertel dan, he? Wat heb je allemaal uitgespookt stom wicht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 9:10 am

'Gewoon wat boeren opgestookt, meer niet,' siste ik nu maar. 'Ga van mijn buik af!' Ik orobeerde hem weg te duwen.

'Wat dan?' Gromde ik en ik pakte zijn keel vast. Al sneo was er versterking die die jongen neerslorgen en hun zwaarden op hel richten. 'Wie is je liefe?' Gromde ik nog een beetje hijgend. 'Zeg het of je krijgt een zwaard in je hart.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 9:13 am

Hij hijgde en keek naar de zwaarden. 'Ze is toch al dood.' Gromde hij en kroop rustig achteruit tegen de muur. 'Jullie kunnen niet winnen zonder die zwaarden. Een tegen een waren jullie allemaal dood geweest.' Zei hij en lachte even spottend. 'Allemaal.'

'Vertel ons de waarheid.' Gromde hij en zette zijn voet met nog neit al het gewicht op haar keel. 'Vertel het nu!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 9:17 am

'Ik werkte alleen en met mijn vrouwelijke charmes probeerde ik boeren over te halrn een aanval te plannen op de koning. De meeste weigerden echter en ze hebben me ook verraden. laat me nu gaan.'

Ik keek hen met samengeknepen ogen aan. 'Je hebt nrt je doodvonnis getekend. Jij gaat jezelf kapot werken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 9:32 am

Hij lachte alsof hij de weg helemaal kwijt wat. 'Mijn dood vonnis? Je komt nooit meer van me af. Hoor je me? NOOIT MEER!'

Hij haalde zijn voet van haar af en keek haar even fronsend aan. 'En verder?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 9:35 am

'Dat was het! Dat was alles. Ik ben laar een vrouw, wat kan ik nou allemaal doen?' ik haalde opgelucht adem.

Ik bekeek hem even en liep toen weg. Die kerel was helemaal gek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 9:41 am

Hij keek ze woedend na en sloot even zijn ogen.

'Oke dan.' Zei hij en keek even naar zijn partner. 'De muur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 6:20 pm

Ik bekeek ze en Krabbélde ondertussen overeind. De muur? Dacht ik bij mezelf, maar ik zei niets.

Ze liepen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 6:26 pm

De partner krabbelde snel wat op papier en knikte. 'breng haar terug.' Zei hij en grijsde naar haar.

Hij negeerde alle pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 6:28 pm

Ik keek de man fel aan en liep toen zelf terug. 'Ik ken de weg,' snauwde ik naar de bewaker die mijn arm vast wilde pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Emptyzo mei 26, 2013 6:29 pm

Hij zou zo in slaap kunnen vallen. Zo moe was hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: