RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 2:26 am

Hij zag haar niet en keek verbaasd op de gang. 'Wil je geen wapens?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 2:55 am

'Jawel,' zei ik en ik pakte snel de pijl en boog van hem af. 'Dankje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:07 am

Hij keek haar even verbaasd aan en liep snel door de gangen. 'de uitgang is die richting in.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:32 am

Ik knikte en stopte de pijl in de boog en liep toen snel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:33 am

Hij liep snel richting e uitgang en bleef een gang verder staan. 'Er staan er vast veel.'


the rpg community is open.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:41 am

kee, ik ga kijken. m

Ik knikte zachtjes en deed de pijl en boog omhoog. 'I'm ready.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:43 am

Hij keek naar haar en zag de grote groep andere ook aankomen. 'Nu.' Riep hij en keek om de hoek waar ineens veel meer mensen stonden dan gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:46 am

Ik sprobng de bocht om en zag toen met grote ogen toe hoe groot de groep was die hun wapens op ons richtte. VLuchtig keek ik naar de jongen. Moesten we terug rennen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:49 am

Hij bleef staan en keek ze serieus aan. Met tegenzin liet hij zijn zwaard vallen, maar hield zijn mes in zijn schoen verborgen.

De man lachtte en keek naar de jongen die een arm amateuristisch in een shirt had gewikkeld. Hij moest dit wel veroorzaakt hebben. De idiote rebel. 'Gooi je wapens op de grond! Een drijging en we schieten je neer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:50 am

Ik keek naar mijn gespannen boog en toen achterom. Dat mocht ik ze niet aandoen. Een aalval op ze. Ik liet het ding langzaam hangen en keek even op zij naar de jongen van wie ik nog steeds de naam was vergeten. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:51 am

Hij liet zijn mes in zijn schoen zitten en keek even naar haar. Hij stapte rustig van het zwaard weg en keek de man weer serieus aan.

'Vandaag nog of we schieten jullie allemaal neer!'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:56 am

Ik keek ze boos aan en richtte hem weer omhoog. Een bange stem klonk door in mijn oren van iemand achter me. Ik mocht ze dit niet aandoen. Chagrijnig gooide ik de pijl en boog op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 3:58 am

De mannen wachtte even en liepen toen rustig naar voren. 'Terug naar de cellen!' Riepen de man en keek ze serieus aan. 'Draai je om en loop terug, kijk je om, dan schieten we je neer.'

Hij draaide zich rustig op en liep richting de cellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:02 am

Ik bleef nog even staan en draaide me toen ook om. NU liepen we achteraan in plaats van vooraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:05 am

Hij liep rustig mee en werd ineens naar achter getrokken. 'Wie heeft Jarot vermoord?' Hij keek even geschrokken naar de man die hem vast had. 'I-ik...' Zei hij snel.

Hij tilde hem woedend een stukje van de grond. 'Wat?' Gromde hij woedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:11 am

Ik draaide me om en voelde meteen een pijl mijn zij doorboren. Ik kneep mijn ogen samen en zakte door mijn knieën.

Ik keek even naar het meisje en toen naar de jongen. 'Hier zul je voor boeten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:13 am

Hij keek naar haar en toen woedend naar hem. 'Je schiet geen vrouw neer. Dat weet iedereen.' Zei hij en probeerde los te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:15 am

'En nu houdt je je bek dicht! Je hebt het je al moeilijk genoeg gemaakt!' schreeuwde ik en ik drukte hem tegen de muur met het mes tegen zijn nek.

Ik keek naar ze op en wilde protesteren. 'Maar... Ik deed het...' fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:16 am

'Nietwaar, hoe kan jij nou iemand vermoorden?' Zei hij kreunend en keek naar het plafond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:47 am

Ikkeek naar hem op en keek hem smekend aan. Hij was al zo gehavend. Hij mocht toch geen straf krijgen voor iets wat ik had gedaan? Ik keek naar de pijl en trok hem er met moeite uit.

Ik drukte zijn keel dicht en keek even naar het meisje om. 'Neem haar ook mee,' commandeerde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:49 am

Hij probeerde naar lucht te happen en pakte zijn pols moeiljk vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:56 am

Ik keek hem in de ogen en grijnsde breed. 'Dan gaan we het wel uit jullie krijge wie het heeft gedaan.'

Ik voelde twee handen onder mijn bovenarmen en werd omhoog getrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 4:58 am

Hij werd meegetrokken en hapte nog steeds moeilijk naar lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 5:02 am

Ikw erd ook mjeegenomen door de onzichtbaren. xd

Ik trok hem mee naar de martelkamer en drukte hem daar tegen de muur en maakte zijn polsen vast aan de kettingen. Ik keek om en zag het meisje ook binnenkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Emptydo mei 30, 2013 5:14 am

Hij kreunde omda thij zijn arm bewoog en drukte zijn gezicht tegen zijn bovenarm. 'Ik was het.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: