RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 6:18 am

Ik pakte ok een dienblad en fronste. 'Is dit alles?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 6:29 am

Hij keek ernaar en liep naar de plek waar ze hadden gezeten.

De jongens legde zich bij de hoeveelheid neer en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 6:57 am

Ik keek de man achter de balie woest aan en liep toen mee met Avon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 7:19 am

Hij at rustig wat en zuchtte. 'Wat een gedoe hier allemaal.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 7:33 am

Ik knikte met een zucht en begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 8:33 am

Een paar bewakers kwamen binnen en keken wat rond. Eentje stapte op het andere meisje af waarvan ik de naam ben vergeten.

Ze keek bang naar ze op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 8:38 am

ik ook haha
-

Ik at door en negeerde de bewakers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 8:46 am

als jij de bewakers even bent.

Ze werd omhoog getrokken en piepte zacht. 'Alsjeblieft, ik wil niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 8:57 am

wat gaan ze doen?
-

Ik keek op naar de bewakers en stond al op van mijn stoel. 'Loslaten,' zei ik ze boos.

Ik grijnsde en hield har bovenarm goed vast. 'Je moet.' Ik keek naar het andere meisje. 'Oh, een nieuwe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 10:34 am

Avon trok haar snel terug en keek haar serieus aan. 'Bklijven zitten.'

Ze keek ze bang aan en schudde met tranen in haar ogen haar hoofd. 'nee nee ik wil niet.'

Uhm ze weigert om mee te gaan en dan sla je ofzo of iets ergers en ze gaat dan dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 9:50 pm

de bewakers slaan haar? Oké. haha
-

Ik keek Avon boos aan. 'Hallo! Dit laat je toch niet zomaar gebeuren.' Ik stond alweer op en ging half voor het meisje staan.

Ik keek de felle tante even aan en knikte naar de mannen achter me. 'Neem haar mee.' Ik keek naar het meisje. 'EN jij, je krijgt drie tellen om mee te komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 10:57 pm

De bewakers grepen dinges vast en trokken haar ruw mee.

Avon keek ze na en wist dat hij er niets tegen in te brengen had.

Ze keek ze bang aan en schudde haar hoofd. 'Nee toe. Ik wil echt niet. Niet meer.' Zei ze met de tranen in haar ogen. Ze stapte rustig naar achter en keek ze doodsbang aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 11:00 pm

Ik viste mijn mes tevoorschijn en drukte het ding op de plaats an haar hart. 'Nog één kans om mee te gaan. Ons maakt het niet uit, we hebben al een ander.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 11:21 pm

Ze hapte geschrokken naar lucht en keek hem smekend aan. Ze zei niets en keek hem alleen maar doodsbang aan. 'Ik kan niet meer.' piepte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 11:33 pm

'Je kan niet meer?' ZOnder emotie stak ik het mes in haar hart. Ik trok het terug en liep weg.

Ik keek met open mond naar de bewaker en wat hij deed. Ik sprong half op en ving het meisje op. Ik zat hier nog niet lang, maar dit was nog vele malen erger dan ik had verwacht en had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyza jun 08, 2013 11:50 pm

Ze kreunde nog zacht en viel met open ogen neer.

De bewakers rende snel achtwr haar aan en trokken haar mee. 'jij ruim het lijk op.'

Avon keek ernaar en schudde zijn hoofd. 'ziek.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyzo jun 09, 2013 12:44 am

wie trokkken ze mee? Ze hadden Evesa toch al meegenomen of niet? $:
-

Ik keek naar het meisje en toen op naar de bewakers. Die waren echt niet goe dbij hun hoofd. Ik wilde niet weten wat ze al allemaal met haar hadden gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyzo jun 09, 2013 1:17 am

wie be jij dan?


'Gaat het altijd zo?' Vroeg hij aan zjin vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyzo jun 09, 2013 1:21 am

oh sorry. Één van zijn vrienden :$. Ik zal het erbij zetten.

-
Ik legde het meisje zachtjes op de grond neer en keek op naar Avon. 'Dit heb ik nog nooit meegemaakt...'

Ik spartelde wild tegen terwijl ze me door de gangen trokken. 'Wat gaan jullie doen?! Laat me los!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyzo jun 09, 2013 1:48 am

Hij keek naar haar en wreef snel door zijn gezicht. 'Waar brengen ze haar heen?'

Ze bleven haar meetrekken end uwde haar toen een kamer in. Er zaten nog meer bewakers die allemaal stuk voor stuk haar grijnzend en verlangend aankeken. Een van de mannen deed de deur opslot.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyzo jun 09, 2013 1:53 am

Ik dacht trouwens, dat ze elkaar misschien een tijdje niet zien of zo. En haar hele karakter en vechtlust verdwijnt door de constante verkrachtingen enzo. En dat ze er eigenlijk een einde aan wil maken en dat hij haar dan weer ziet of zo. Weet niet of dat wat is?

-

Ik keek naar de deur waar Evesa door ging en toen naar het lichaam van het meisje. 'Hetzelfde als waar ze haar heen wilden brengen.' Ik keek op naar Avon. 'Ik weet niet of je dat wilt weten.'

Ik keek rond en besefte dat ik helemaal niets kon doen tegen zoveel mannen. Geschrokken keek ik naar de deur. 'Wat.. gaan jullie doen?' vroeg ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyzo jun 09, 2013 3:50 am

Avon knikte rustig en zuchtte zacht. 'Ik hoef het niet te weten nee.' Zei hij e nkeek naar het meisje. 'Misschien was het wel beter zo.'

Een bewaker trok haar wat omhoog en legde zijn handen op haar heupen. 'niet bang zijn schat. We doen je niets.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyzo jun 09, 2013 3:53 am

wel of niet zoiets doen?
-

Ik keek naar het meisje en knikte zachtjes. 'Voor haar...' Ik keek naar Avon en probeerde te peilen wat zijn gedachten nu waren.

Ik drukte hem snel weg en keek hem boos aan. 'Blijf van me af!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyzo jun 09, 2013 4:08 am

Ja doe maar.

'Kattig doen helpt niet.' Zei hij en greep haar polsen vast. 'We doen je echt geen pijn, dat beloof ik je. Tenminste....als je meewerkt doen we je geen pijn.'

Hij zuchtte en at het laatste beetje van zijn eten op. 'Ze is nu ergens veilig.' Zei hij en keek naar zijn vriend. 'Hoelang duurt deze pauze?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Emptyzo jun 09, 2013 4:12 am

misschien dat hij haar hierna nog ziet dat ze zich zo vies voelt en dat ze elkaar dan een tijdje niet zien
-

Ik keek hem met grote ogen aan. 'Wat... gaan jullie doen?' Waarom waren er ook nog zoveel mannen? Ze... ze konden me toch niet allemaal...

Ik knikte en keek even naar mijn eten. 'Niet lang meer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: