RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 7:45 am

Ik grinnikte zacht en bekeek hem. 'Wil je wraak op hem nemen? Die leider?' Ik grinnikte. 'En die Alice heb je zeker gezegd omdat ze je hjeeft verraden? Zou ik ook hebben gedaan.'

Ik sloot mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 7:46 am

Hij knikte rustig. 'Ja, ik wil ze niet dood. Net zoals ze mij niet dood wouden. Martelen is veel leuker.' Hij keek naar hem. 'Waar is de baas?'

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 7:48 am

'In zijn kantoor. Die wil je vast wel spreken.'Ik glimlachte. 'Hulp nodig om je daar te brengen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 7:49 am

'Nee, ik kom er wel.' Zei hij en trok zichzelf moeilijk overeind. 'Moet snel weer leren lopen.' Hij hupte moeilijk met zijn kruk richting het kantoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 7:53 am

Ik keek naar hem en liep met hem mee. 'Je geneest vast wel snel,' zei ik en ik opende de deur voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 8:35 am

'Ik hoop het.' Hij liep het kantoor binnen en glimlachte even naar zijn baas. 'Hoe heb je me gevonden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 8:36 am

Ik keek op naar Jesse en glimlachte. 'We kwamen bij e huis en zagen Dirk dood in je huis. Er was iemand geweest die wist waar je woonde dus we hebben alle dossiers van jouw vrienden etc. uitgelicht. Toen we haar vonden met zoveel jongens steeds bij haar, vonden we al snel de loods.' Ik haalde luchtig mijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 8:42 am

Hij glimlachte en ging rustig op een stoel zitten. 'Je bent gestoord. I like it.' Zei hij glimlachend en keek rond. 'Je wou me spreken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 8:44 am

Ik grinnikte, maar keek toen weer serieus. 'Je moet me alles vertellenw at je daar hebt gezien. Over de leiding, zijn naam etc.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 8:59 am

Hij knikte rustig. 'De jongen heet Ashton. Ze hebben de dossiers die in mijn huis lagen gelezen. Veel weet ik niet van hem. Hij deed alleen het martelen.' Zei hij en keek even uit het raam. 'Het meisje weet je waarschijnlijk al.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 9:08 am

Ik knikte zacht. 'Alice... Pittige tante.' Ik legde het dossier voor hem neer. 'Strafblad voor stelen etc., aangifte gedaan voor aanranding, maar dat is nooit serieus genomen omdat ze al een strafblad had, ouders overleden toen ze 13 was bij een ongeluk,' zei ik luchtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 9:11 am

Hij knikte rustig. 'Niet te geloven dat ik in die versier trucs ben getrapt. De feeks wist allang wat ze van mij moest hebben.' Gromde hij en keek naar het dossier. 'Heeft ze nog broertjes of zusjes?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 9:15 am

Ik knikte. 'Een jonger broertje die in een pleeggezin woont. Ik geloof niet dat ze veel contact hebben. Dat hebben we in ieder geval niet kunnen ontdekken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 9:16 am

'Kun je erachter komen waar dat joch woont?' Vroeg hij en keek hem even serieus aan. 'Ik wil mijn wraak.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 9:22 am

Ik knikte naar hem. 'Prima, zoek ik uit, maar kan een weekje duren of zo. We zullen eerst druk zijn met ze uithoren.' Ik keek naar Jesse.'Je mag haar wel een bezoekje brengen.' Ik grijnsde. 'Met een mes of zo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptyzo dec 08, 2013 9:44 am

Hij knikte rustig. 'Graag, maar wil je opschieten met die informatie. Ze is slim.' Zei hij en keek even rond. 'Kun je iemand trouwens langs laten gaan bij mij huis voor kleren, telefoon en laptop?' Vroeg hij nog.

-------

https://rpgforall.actieforum.com/viewtopic.forum?t=128
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: