RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 7:45 am

Ik rolde met mijn ogen. Na zelf zolang de baas te zijn geweest, had ik een hekel aan bevelen opvolgen, maar het zou wel moeten. Ik liep rustig naar de keuken, pakte een kratje en zette deze op tafel. 'Aangezien jullie allemaal al drinken 's ochtends,' zei ik met rollende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 7:51 am

'Wel met dit soort gelegenheden popje.' Lachte de jongen en bleef zitten. 'Maak open dan.'

Jesse ging in een stoel zitten en keek rond. Het leek wel goed te gaan. 'Voor mij ook.' Zei hij plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 7:53 am

Ik keek even naar Jesse en schudde zacht mijn hoofd. Mannen, ik zou ze nooit begrijpen. Ik pakte een flesje en sloeg de dop eraf op de tafel. 'Hier,' zei ik de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 7:57 am

Hij keek naar haar en pakte het flesje aan. Een andere jongen fronste even. 'Hebben je dat pakje van je vorige vriendin nog baas? Dat stond het serveerstertje namelijk toen wel erg goed.'

Jesse keek meteen bloedserieus naar de baas.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:00 am

Ik haalde mijn schouders op naar Jesse. 'Heb ik nog wel ja. Als je het zelf kan vinden vindt ik het prima.' Ik gooide hem een sleutel toe.

Ik luisterde wel, maar deed alsof het me niets deerde. Rustig sloeg ik nog een paar doppen eraf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:02 am

De jongen ving de sleutel en zuchtte. 'Het is jou troep.' Hij stond wel op en liep naar zijn kantoor.

Jesse keek hem geïrriteerd aan en schudde zijn hoofd. Dit ging nu gewoon al de verkeerde kant op. Dat was het enige waar die jongens aan konden denken.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:17 am

Ik gaf Jesse het laatste biertje en plofte op de leuning van zijn stoel neer. 'Komt wel goed,' fluisterde ik hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:19 am

'Dat denk je.' Zei hij en keek naar de jongen die terugkwam met het natuurlijk veels te korte serveersterjurkje.

Grijzend gooide hij het naar haar. 'Dan komen die vriendinnetjes van je toch nog eens ooit van pas baas.' Lachte hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:24 am

Ik schudde grinnikend mijn hoofd en keek naar Eva.

Ik opakte het jurkje aan en keek er even aan. 'En ik moet hierin passen?' vroeg ik terwijl ik min wenkbrauwen optilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:28 am

'Ach, als het te klein is maakt het ons alsnog niets uit. Hup schiet op.' Lachte hij. De andere jongens lachte mee en keken haar nieuwsgierig aan.

Jesse nam een slok van zijn bier en sloeg zijn armen weer over elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:34 am

Ik haalde mijn schouders op. Prima, konden ze het krijgen ook. Ik liep de wc in, maar liet dfe deur op een kiertje. Ik kleedde me rustig uit en liet mijn kleding buiten de wc vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:36 am

Ze keken allemaal waar ze bleef.

Hij zat er maar chagrijnig bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:42 am

*Ik trko het pakje aan. Gelukkig, het pakje was neit te klein, eerder te groot. Mijn borsten pasten er in ieder geval in. Ik liep weer binnen en sloeg mijn armen over elkaar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:45 am

Ze waren even stil, tot een paar grinnikend de stilte verbroken. Eentje stond op en liep er een rondje omheen. 'Jammer, past perfect.' Hij kneep in haar kont en liet zich weer op de bank vallen.

Hij keek geïrriteerd toe.

(spoelen naar een stukje dat ze dronken beginnen te worden?)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:48 am

haha is prima.

Ik liet me op Jesses schoot zakken en keek naar de halfdronken mannen. Dit kon nog wel eens naar worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:52 am

Jesse had inmiddels ook al wat op. Hij was zijn irritaties weg aan het drinken.

Een van de mannen riep lachend. 'Doe eens een lapdance schatje. Een lid moet wel weten hoe dat werkt!'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:54 am

'Dus jij weet ook hoe het moet,' beet ik hem toe. Ik sloeg Jesses armen om mijn middel heen. 'Doe het voor dan, lid...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 8:56 am

Jesse fronste en keek van de een naar de ander. Hij kreeg niet helemaal mee wat gebeurde.

'Ik vroeg het aan jou. Doe wat ik zeg.' Zei hij iets serieuzer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 9:02 am

'maar ieder lid mkoet het kunnen,' zei ik hem terug., Ik had niet echt de behoefte om nu een lapdance te doen of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 9:04 am

'Dat wordt je geen lid van de groep en mag ik je nu afmaken.' Zei hij en greep naar zijn mes.

Jesse duwde haar van zijn schoot en schudde zijn hoofd. 'Rot op.' Gromde hij en ging voor haar staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 9:11 am

Ik schatte even in hoe dit zou aflopen, maar jesse zou er niet ongeschonden vanaf komen. 'Goed, zitten dan..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 9:13 am

Jesse keek even naar haar en fronste. 'Wat.....'

De jongen ging grijnzend zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 9:20 am

'Hé, hij is niet de enige die teveel gedronken eeft,' zei ik Jesse en ik keek hem even strak aan. 'Goed, iemand een muziekje?' vroeg ik toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 9:24 am

Waar was ze mee bezig. Hij greep haar arm en keek haar even serieus aan.

Een van de jongens zocht wat op zijn telefoon en gooide die op tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Emptydi maa 25, 2014 9:27 am

Ik keek hem ook serieus aan. 'Als jij niet zoveel had gedronken, had je me kunnen helpne,' zei k hem lichtelijk gefrustreerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 38 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 38 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: