RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 9:31 am

'Ik heb helemaal niet zoveel op.' Gromde hij en hield haar strak vast. 'Nee zeg ik je.'

Hij zat er helemaal klaar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 9:36 am

Awh, ik moet mijn cavia met een spuitje eten geven ):. Haar tanden zijn afgebroken.
-

'Ik wil hier niet nog jaren gevangen zitten Jesse,' siste ik hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 9:40 am

Ach germ, hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen?
-

Hij keek naar haar en smeet woedend zijn flesje aan de kant. 'Zoek het uit.' Gromde hij en liep naar zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 9:59 am

Nouja, ze is een par dagen geleden van de tafel gevallen en toen had ze een bloedlip, maar ze ging wel meteen eten en haar tanden waren helemaal in orde. Dus ik weet niet of het daardoor komt. Vet zielig, de dokter gaf haar ook een prikje enzo en ze gilde echt zo vet hoog en zielig.
-

Ik keek Jesse na en zuchtte. 'Tot hoe laat gaat dit nog door?' roeg ik zijn baas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:01 am

Arm ding, komen ze wel weer terug?
-----

Hij haalde zijn schouders op. 'Middernacht...tot je je bewezen hebt.'

De jongen keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:04 am

Ja, gelukkig wel. We gingen echt naar de dokter en ik was echt bang. Want stel dat haar tandjes nooit meer terugkomen, dan verhongert ze dacht ik. Dus dan moeten ze haar een prikje geven.
-

Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Volgens mij heb ik me allang bewezen en Jesse trekt het niet meer. Nog één opdracht en dan is het klaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:05 am

Ooh gelukkig,
````
'Jij hebt geen keuze.' Zei hij en keek naar haar. 'Dit moesten ze allemaal doorstaan.'

'Schiet op, ik heb niet heel de dag.'

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:09 am

Ja en ze zijn allebei op dezelfde lengte afgebroken, dus ze groeien ook op gelijke hoogte. Thank God haha. Maar ze moet wel pijnstillers en dus extra voeding. Maa rik heb haar net ook een blaadje andijvie gegeven in stukjes. Ze probeert er steeds stukjes vanaf te bijten, maar dat lukte niet. Vet zielig ):
-

'Moesten alle mannen elkaar een lapdance geven?' vroeg ik sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:12 am

Hahaha stiekem heel grappig, maar wel heel zielig ja Razz
``````````````

'Nee, maar de meeste houden er littekens aan over. Dus houd je kop en doe wat je gevraagd wordt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:14 am

Iets minder grappig is het prijskaartje... 110 euro, poef weg.
-

Ik keek hem even aan. 'En van littekens moet ik bang worden.' Ik keek even naar de deur. 'Prima, klootzakken...' Ik begon maar wat te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:17 am

Ja oke, dat is dan weer minder.
```````````````

Ze keken haar zeer geïntereseerd aan.

Jesse lag al passed out op bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:19 am

Ik deed maar wat.

Ongemakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:21 am

Een van de mannen stond opeens op en drukte zijn lippen op die van haar.

De rest reageerde meteen en lachte. 'Mmmm, laat ook wat voor ons over.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:22 am

In een reflex sloeg ik hem hard van me af. Flikker op voor ik je wat aandoe,' siste ik furieus v
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:25 am

Meteen stond een hele groep op en grijnsde naar haar. 'Geen Jesse, dus...' Er lachte er een paar en pakte haar snel vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:34 am

Ik begon wild, enigszins gecontroleerd te vechten, maar tegen een hele groep kon ik natuurlijk niets. 'Stelletje idioten!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:38 am

Iemand drukte zijn hand tegen haar mond en grijnsde. Iemand trok haar jurk los en ze keken allemaal vrolijk toe.

De baas zat wat mee te kijken. Dan had Jesse er maar bji moeten blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:42 am

Ik wilde heel hatd gillen, ik wilde Jesse waarschuwen, maar te snel werd er een hand op mijn nond gedrukt. Ik trspte hard van mr af, maar het was niet genieg.

Niet helemaal verkrachten Sad onderbroek moet aanblijven xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:44 am

Ze werkte haar naar de grond en eentje trok juichend haar beha uit. Gretig zaten ze aan haar.

Jesse werd half wakker van het geluid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:48 am

ookal wixt ok dat ik het niry zou winnen.,ik bleef doorvechten. opgeven betekende dia ik het toestond. Dus verdedigde ik me: Ik beet ik schopye en sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:50 am

Hij kwam rustig overeind en wreef over zijn hoofd. 'eeh klootzakken kan het wat zachter!' Hij trok de deur open en keek met grote ogen naar de jongens. Meteen greep hij een geweer van een kastje af en schoot in het plafond. 'VAN HAAR AF!'

Ze schrokken op en namen snel afstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:55 am

Sorry, ik moest nog een keer reageren, maar ga nu slapen. Andere komen morgen.

Ik kroop snel in elkaar en bedekte mijn borsten met mijn handen. Hier gingen se spijt van krijgen. Ik stond op, pakte met mijn vrije hand mijn bh en liep Nasr Jesse toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 10:58 am

Hij hield de kamerdeur voor haar open en keek ze neidig aan. 'Jij zou op haar letten klootzak!' Schreeuwde hij. 'De grens! Als dit verdomme nog geen grens was, dan is er iets niet goed in je hoofd.' Hij richtte het geweer op zijn baas. 'Hier laat ik je voor boeten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 7:32 pm

Ik keek op naar Jesse en legde snel een hand op zijn arm. 'Niet doen,' zei ik hem zacht. Hier zou hij vast heel erg veel spijt van krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Emptydi maa 25, 2014 7:34 pm

Hij duwde haar terug de kamer in en keek haar bloed serieus aan. 'Naar binnen.' Gromde hij en draaide zich terug naar zijn baas die er een beetje verbaasd bij stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 39 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: