RpgForAll
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RpgForAll

Een site waarom je vrij kunt RPG'en en nieuwe vrienden kunt maken.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's hard working, but still worth my opinion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 7:43 pm

Ik keek hem even aan, en liep toen verder de kamer op om me snel aan te kleden.

Ik keek naar Jesse. 'Hé, jij was er niet om haar te beschermen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 8:45 pm

Hij keek ze woedend aan en haalde de trekker over. Hij schoot in de borst van de jongen die net de bh vast had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:04 pm

Verbaasd keek ik naar Jesse, hij deed het echt. De jongen zakte in elkaar.

GEschrokken kwam ik bij de deur en ik keek even naar Jesses gezicht. Goed, dan moesten we hier wegwezen. Ook al had hij de spullen steeds voor me verstopt, ik wist waar ze lagen en ik pakte zijn portemonnee en de mijne en een pistool. Snel stopte ik het geld in mijn bh en toen kwam ik naast hem staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:11 pm

Hij keek naar de jongen en bleef even verstijfd staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:13 pm

Ik keek naar Jesse en glimlachte zwakjes. 'Vernietig onze dossiers.' Ik richtte mijn pistool. 'Oké, even goed luisteren. Er zitten hier genoeg kogels in om jullie allemaal van het leven te beroven. Dus netjes de wapens uit je zakken halen en op de grond neerleggen.

Ik schatte mijn kansen in. Ze zou me nooit raken. Ik pakte mijn pistool en wilde hem op haar richten toen een luid schot klonk. Ik keek naar mijn hand en zag het pistool op de grnd vallen. Mijn hand verdomme!
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:17 pm

Jesse keek nog steeds naar de jongen. Het was zijn kameraad. Wat had hij gedaan? Rustig liep hij naar de jongen en voelde zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:21 pm

Ik keek naar Jesse en snapte het niet meer. Wat wilde hij nou? Ik dacht na en besloot Jesse zijn gang maar te laten gaan. Ik dekte zijn rug wel. 'Aan de kant,' siste ik naar een jongen die naa Jesse toe wilde lopen. 'Blijf staan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:27 pm

Hij draaide de jongen op zijn rug en zag dat hij nog bij bewustzijn was. 'ik haal je pijn weg.' Zei hij zacht en draaide met een ruk zijn nek om.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:30 pm

Ik keek snel even weg van jesse, maar bleef me focussen op de rest van de groep.

Ik keek toe en fronste. Wat Jesse nu ook zou doen, hij zou behoorlijk gestraft worden hiervoor en die meid... Die zou dood zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:36 pm

Hij stond op en keek naar zijn baas. 'de dossiers.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:39 pm

'Denk je echt dat ik je die ga geven?' vroeg de baas sarcastisch. 'Bovendien heeft ze me in de hand geschoten.'

Ik kneep mijn ogen samen. 'Als je je andere hand ook graag wilt...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptydi maa 25, 2014 9:49 pm

'dan fik ik heel het gebouw af.' Gromde hij en liep naar zijn kantoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptywo maa 26, 2014 12:40 am

Ik keek naar de baas en schoot hem meteen in zijn beenm. 'Ik had gezegd stilstaan,' zei ik de man die nu op de grond ineenkroop. Watje. Ik keek weer rond en bleef riochten. Niemand zou me te snel afzijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptywo maa 26, 2014 12:49 am

Hij liep naar het kantoor ej pakte een aansteker van het bureau. Hij pakte eerst haar dossier en stak hem aan. Rustig stak hijer meerdere aan en gooide het op een hoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Alice Waters

Alice Waters


Aantal berichten : 13432
Registratiedatum : 11-12-12
Woonplaats : Zwolle

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptywo maa 26, 2014 1:02 am

Ik keek naar de groep. De constante dreiging maakte me moe, maar ik mocht mijn aandacht niet laten verslappen. Hopelijk kwam Jesse snel terug.

Ik kreunde en lach op de grnd, de tranen in mijn ogen. Verdomme, ze had me gewoon neergeschoten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Inge
Admin
Inge


Aantal berichten : 13726
Registratiedatum : 26-10-12

It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Emptywo maa 26, 2014 1:13 am

Hij liep terug en trok nog een kastje open waar hij een paar geweren uit haalde. 'zo, we kunnen.'

-------

https://rpgforall.actieforum.com/viewtopic.forum?t=134
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgforall.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's hard working, but still worth my opinion   It's hard working, but still worth my opinion - Pagina 40 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's hard working, but still worth my opinion
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion
» It's hard working, but still worth my opinion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RpgForAll :: Eigen rpg :: Een op Een-
Ga naar: